Thursday, October 20, 2011

ÜLESANNE VII

Viimaseks ülesandeks on teha kokkuvõte ülesandest 2 ehk siis peame me kirjutama, kuidas teine ülesanne meil valmis, millised olid emotsioonid, millised ootused, ettepanekud, mis meeldis ja millele peaks veel tähelepanu pöörama.

Natukene kodulehe valmimisest leiab Kristina blogist. Meil Kristinaga oli ülesanne teha kokkuvõte, kuidas me seda tegime ja millised olid emotsioonid. Niisiis ei hakka ma siin enam seda kõike pikemalt selgitama. Lühidalt aga võin öelda, et kodulehe tegemine minu jaoks valmistas suuri raskusi, mistõttu ma kasutasin palju teise inimese abi, kes mind juhendas ja aitas. Mul on ka väga hea meel, et see inimene oli abivalmis ja kannatlik minuga.

Kodulehe teemaks valisin ma Tiibeti Mastifi. Ma kirjutasin sinna nende ajaloost, käitumisest ja tervisest. Tiibeti Mastifi valisin ma just sellepärast, et mul on endal ka selline armas mõmmik kodus. Ka pildid võtsin ma tänu sellele enda arvutist.

Emotsioone selle kodulehe valmistamisel oli palju, nii häid kui ka halbu. Head emotsioonid olid siis, kui ma sain jälle millegi tegemisega hakkama. Halvad aga siis, kui arvuti taga oli palju pusimist, sest juhendi tekst oli raske.

Ma usun, et see loeng vastas mu ootustele. Lõppkokkuvõttes ma sain ju kõigega hakkama, kuigi ega see kerge ei olnud, sest ka blogimine oli minu jaoks võõras ning harjumatu tegevus. Õnneks ma aga harjusin sellega ära ning õppisin seda kasutama. Usun, et blogimist on mul ka tulevikus võimalik kasutada, kuid kodulehte ma küll enam kunagi teha ei taha.

Leian, et tähelepanu peaks pühendama just sellele kodulehe tegemise materjalile, et see oleks ka neile lihtne jälgida, kes muidu aru ei saa.

Kuigi oli raske iga nädal end sundida neid koduseid ülesandeid tegema, sest palju oli ka muudes ainetes õppida, leian, et lõppkokkuvõttes oli sellest ainest mulle kasu.








1 comment:

  1. Tänan konstruktiivse tagasiside eest!

    Edu teile edaspidiseks.

    ReplyDelete