Monday, October 17, 2011

ÜLESANNE V

Viiendaks koduseks ülesandeks oli analüüsida kellegi kodulehte. Mina valisin Miina kodulehe. Miina Koduleht.

Miina on teinud oma kodulehe kassidest. Ta tegi kassidest lühikese ülevaate, kirjutades üldinformatsiooni, fakte ja natuke tõugudest. Kassidest kirjutas ta sellepärast, et talle väga meeldivad need armsad karvakerad.

Kodulehel on kolm pilti ning need kõik on ilusti viidatud. Pildid on armsad ning piltide suurused on head, need ei ole häirivad. Mulle isiklikult meeldib see piklik pilt teisel lehel, sest selles on stiili.

Miina kodulehed on omavahel lingitud, nagu oli nõutud. Linkimine teeb kodulehel liikumise sujuvaks ja mugavaks. Tänu linkimisele pääseb efektiivselt ühelt lehelt teisele. Lingid lehe all on „Avaleht“, „eelmine“ ja „järgmine“. Tublisti lingitud, arvan ma.

Kõik tekstid kasside kohta on korralikult viidatud ning lingile klikates näeb ära, kust ta oma informatsiooni võtnud on. Miina kasutas kahte allikat oma informatsiooni saamiseks.


Kirjastiil Miina lehel on loetav ja arusaadav. Ma usun, et see on kiri, mis on kõigile arusaadav.

Kontrollisin ka lehe valideerumist, ning see näitas kahte errorit.

Leht on algaja kohta hästi tehtud, kuigi paar viga esines. Usun aga, et sellest ei ole midagi halba, sest algaja ei peagi suutma lehte täiesti perfektselt teha. Ma olen näinud, kui palju ta on selle kodulehega vaeva näinud ning võin öelda, et ta on väga tubli.

Kasutatud kirjandus:
Kikkas,K(2009)Ligipääsetav Internet. Haridustehnoloogia ja erivajadustega inimesed.Loengumaterjal. Tallinna Ülikoo

No comments:

Post a Comment